Licentie problemen in office365
Sinds gisteren kreeg ik opeens een melding dat ik een probleem had met mijn E3 licenties.
Van de 1500 die ik had waren er nu nog maar 20 over. Alle andere gebruikers zou ik opnieuw een licentie moeten toekennen. Ik dacht eerst dat er bij ons iets fout was gegaan bij de aantallen registraties, aangezien op 1 januari weer alles opnieuw verlengd zou moeten worden.
Gelukkig kwam ik op twitter tegen dat ik niet de enige was.
@apsitdiensten@albertschot Fout gemaakt met E3 licentie bij @zmltwog. Maar 11 toegewezen gekregen door #O365. 500 gebruikers licentieloos
— Bas Hesselink (@sahesselink) 2 januari 2016
Ook kwam vrij snel een reactie dat wij niet de enige 2 waren. Het probleem zal maandag door APS-IT diensten worden opgepakt om zo snel mogelijk weer worden rechtgezet.
@sahesselink@apsitdiensten@zmltwog yes het gebeurt in meerdere omgevingen geen paniek maandag ochtend wordt alles rechtgezet
— AlbertSchot (@albertschot) 2 januari 2016
Heb je licenties via APS geregeld en je ziet nu problemen met de aantallen. Dan zal dit probleem maandag worden opgepakt.